نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بازگشت کمدین و رمان‌نویس انگلیسی به نویسندگی

  • کد خبر: ۱۳۵۷۳۲
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
بازگشت کمدین و رمان‌نویس انگلیسی به نویسندگی
دیوید ویلیامز هنرپیشه، کمدین و رمان‌نویس انگلیسی با تازه‌ترین اثر خود «پسر فضایی» به دنیای کتاب بازگشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیوید ویلیامز نویسنده کتاب‌های کودکان که بیشتر به خاطر کارهایی که با مت لوکاس در سریال کمدی انگلیس کوچک و با من پرواز کن شناخته شده، با یک ماجراجویی مافوق صوت بازگشته است.

این نویسنده کتاب‌های کودکان که بیش از ۲۵ میلیون نسخه از آثار او در سراسر جهان به فروش رسیده، با پسر فضایی طرفدارانش را وارد یک ماجراجویی مافوق صوت می‌کند که داستان آن در غرب میانه آمریکا اتفاق می‌افتد.

بازیگر بریتانیای کوچک و آرزوهای بزرگ که به کشتی خدایان رفت، با پسر فضایی خوانندگان خود را به اوایل دهه ۱۹۶۰ می‌برد؛ زمانی که جنگ فضایی میان آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی به اوج خود نزدیک می‌شود.

پسر فضایی، زندگی روت ۱۲ ساله‌ای را روایت می‌کند که پس از مرگ پدر و مادرش برای زندگی با عمه دوروتی که از بچه‌ها متنفر است برای کار در مزرعه پرورش شترمرغ او می رود.

روت هرگز این فرصت را نداشت که به مدرسه برود اما او رویای این را دارد که مانند قهرمان خود یوری گاگارین همراه با حیوان خانگی سه پای مورد اعتمادش به فضا برود، اما در یک شب سرنوشت ساز تنها دارایی ارزشمند عمه دوروتی که تلسکوپ آسیب دیده‌ای است به دو نیم می‌شود. در آن شب یک بشقاب پرنده در نزدیکی مزرعه عمه دوروتی واژگون شده و آتش می‌گیرد و روت با یک بیگانه (پسر فضایی) مواجه می‌شود و این دو یک زندگی ماجراجویانه را در راه دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->